We hebben een geslaagde open dag gehad, prachtig weer en veel mensen op het water geholpen. We hopen dat je ook een leuke dag hebt gehad. Hier onder vindt je de foto’s en video van deze dag, ze zijn vrij voor je om te gebruiken. Mocht je een foto in hogere resolutie willen hebben, laat het ons dan weten!

We hebben onze uiterste best gedaan om iedereen op de foto te zetten. Dit luk ons helaas niet altijd. Dus mocht je er niet tussen zitten onze excuses.

Help je ons?

WSV de Ven is een vereniging en de mensen die je deze dag hebben geholpen zijn vrijwilligers. Een kleine moeite waar we heel blij mee zijn is het schrijven van een review. Mocht je een donatie willen doen, is dat heel erg welkom! Of wordt lid zodat je vaker van deze sport kan genieten.

Help je ons?