Informatie lidmaatschap

Overweeg je om lid te worden? Dat is mooi! We zijn opzoek naar nieuwe enthousiaste leden. Als je lid bent maak je gebruik van verschillende voordelen, maar je hebt ook een aandeel in de vereniging. Je helpt de sport betaalbaar te houden voor jezelf en anderen. Daarbij maak je deel uit van een sociale club mensen die passie hebben voor de watersport.

Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap?

Met een lidmaatschap wordt je onderdeel van de verenging, door samen te werken kunnen we de leden deze voordelen geven.

• Voordelige prijs voor je sessie (geen €32,50 maar €16,50)
  • Op dinsdag en donderdag heb je voorrang op niet-leden
  • Altijd als eerste op de hoogte van extra openingstijden
  • Je hebt inspraak in de vereniging
  • De mogelijkheid deel te nemen aan het gehele cursus aanbod van de vereniging.
  • Er zijn mogelijkheden cursussen en opleidingen te doen die de vereniging ten goede komen.
  • Je bent automatisch lid van de NWWB (Nederlandse Waterski en Wakeboard Bond)
    • Je kan dus mee doen aan wedstrijden en evenementen van de NWWB
    • Je ontvangt het Ski & Wake Magazine gratis

Wat vragen we van onze leden

Als lid ben je ook vrijwilliger bij onze vereniging. Door de vrijwilligers kunnen we de sport betaalbaar houden. Wij vragen onze leden om aan de volgende aspecten te kunnen voldoen.

• Een aantal diensten invullen* (deze worden evenredig verdeeld onder de leden)
  • Je inzet voor de promotie en behoud van de vereniging
  • Een sociale instelling
    • Help de mensen die dienst hebben (openen en afsluiten kantine, uitkijk in de boot, verzorgen van de bootpiloot enz)
    • Opruimen van gebruikte materialen
    • Het opvangen van gasten, informatie geven, helpen waar nodig

*Tijdens de openingstijden hebben we een bar- en een bootdienst minimaal nodig. Het aantal dagen dat we open zijn wordt verdeelt onder de leden. Ook hebben we opbouw, afbouw en promotie dagen wat we werkdagen noemen. Hiervan wordt verwacht dat je er bij 2 aanwezig bent. Jeugdleden zijn vrijgesteld van bar- en bootdiensten maar worden wel verwacht aanwezig te zijn op werkdagen. Bij bijzondere situaties kan er ook af worden geweken van deze regeling. Diensten kunnen ook afgekocht worden of overgedragen worden. Bij vragen informeer gerust

We hebben 3 type lidmaatschappen

Hier onder vind je de verschillen en de bijbehorende prijzen, allemaal met de bovenstaande voordelen. Een lidmaatschap is al heel snel voordelig.

Individueel lidmaatschap

Lidmaatschap voor 18 jaar of ouder geldig voor 1 persoon

Voordelig bij 9 sessies per jaar

Gezinslidmaatschap

Lidmaatschap voor 2 volwassenen en kinderen onder de 18 jaar die op één adres wonen

Voordelig bij 15 sessies per jaar

jeugdlidmaatschap

Lidmaatschap voor jeugd onder de 18 jaar geldig voor 1 persoon.

Voordelig bij 5 sessies per jaar