Prijzen sessies

Je hoeft niet lid te zijn om bij ons een sessie te boeken. Omdat leden contributie betalen en vrijwilligerswerk doen voor de vereniging krijgen zij korting.

Sessie prijs
Losse sessie €32,50*
Leden prijs € 16,50

*Voor vrijwilligers die niet lid zijn, geld een korting. Lees hier meer over bij Veel gestelde vragen

Meer ritten kaarten

We bieden ook kaarten voor meerdere sessies aan. Je betaald minder per sessie. Handig als je een aantal keer het water op wilt, maar niet lid wil worden.

Prijs Kosten per sessie Jouw voordeel
10 sessies €300,- €30,- €25,-

Lidmaatschap

Zonder leden kan de vereniging niet bestaan, door lid te worden word je onderdeel van de vereniging. Na een paar sessies heb je jouw lidmaatschap er al uit. We vragen onze leden wel mee te helpen om de vereniging draaiend te houden.

Lidmaatschap Contributie
per jaar
Voordelig na
Individueel
18 jaar en ouder
€148,40 9 sessies
tot 18 jaar
€78,40 5 sessies
Gezin
Alle leden uit één huishouden
m.u.v. kinderen van 18 jaar en ouder
€249,20 15 sessies

Voordelen lidmaatschap

Als je lid wordt heb je de volgende voordelen;

• Voordelige prijs voor een sessie en lessen
  • Voorrang op avonden
  • Automatisch lid van de NWWB*
  • Altijd als eerst op de hoogte van extra openingsdagen

*de NWWB is de Nederlandse Waterski en Wakeboard Bond, je kan dus ook gebruik maken van de voordelen van de NWWB

Wat is een sessie?

Omdat we veel sporten bij ons achter de boot aanbieden, spreken we over sessies. Dus of je nu wil wakeboarden, waterskiën of een rondje wil doen op de funtube, je betaald één prijs. Hierbij zit alles inbegrepen, van instructies vooraf, tot de douche na afloop.

Dit zit allemaal bij je sessie inbegrepen:

• Gebruik van de boot
  • Gebruik van wetsuit en zwemvest
  • Gebruik van skies, wakeboard of funtube
  • Professionele en ervaren begeleiding
  • Warme douche

Het enige wat je zelf mee moet nemen is zwemkleding en een handdoek.
Het gebruik van een zwemvest is verplicht!

Veel gestelde vragen

Ik wordt in het seizoen 18, welk lidmaatschap geld voor mij?

Ben je als je lid wordt 17 jaar oud? Dan betaal je een jeugdlidmaatschap. Ben je 18 jaar oud als je lid wordt, betaal je een volwassen lidmaatschap.
Ben je al lid en wordt je in het kalenderjaar 18, dan betaal je een jeugd lidmaatschap

Waarom is de prijs van een sessie voor leden zoveel goedkoper?

Leden doen vrijwilligerswerk voor de vereniging (boot varen, bar bemannen, onderhoud e.d.) daarom kunnen we lage prijzen rekenen. De korting voor de vrijwilligers is dus een kleine vergoeding voor hun werk.
Bij een commercieel waterski/wakeboard school betaal je tussen de €30,- en €45,- voor een sessie.

Kan ik korting krijgen voor vrijwilligerswerk bij jullie?

Ja, we geven onder voorwaarde korting aan niet leden van €12,50 per sessie voor iedere vaar of bardienst. Je betaald dus maar slechts €20,- voor een sessie.

Voorwaarde;
Korting wordt per persoon maximaal 5 keer toegekend
Vrijwilliger is in het bezit van een vaar of bardienst certificaat
Korting is niet om te zetten naar geld
Korting is niet overdraagbaar
Niet in combinatie met andere kortingen (zoals meer- rittenkaarten)

Groepen en lessen

We (helpen bij het) organiseren van groepsactiviteiten voor bedrijven, families en vriendengroepen. Ook verzorgen we lessen om op een hoger niveau te komen. Hiervoor hebben we specifieke pagina’s met uitgebreide informatie en prijzen overzicht.