Over ons

Al sinds 1966, zijn we een vereniging in Enkhuizen die zich bezig houdt met watersporten achter de boot. De watersport ontwikkeld zich hard. Waar we zijn begonnen met alleen waterskiƫn, bieden we nu 8 verschillende sporten aan en zijn er zelfs nog veel meer.

We houden ons naast het beoefenen van de sporten ook bezig met de promotie, met name in de regio van Enkhuizen. Dit doen we door aanwezig te zijn bij relevante evenementen en door zelf evenementen te organiseren. Tevens leiden we mensen op om mee te doen aan wedstrijden.

Belangrijk is om de sport zo bereikbaar mogelijk te maken. Zo proberen we de prijzen zo laag mogelijk te houden. Dit betekend dat wij uitsluitend met vrijwilligers werken. Ook is het sporten met een handicap bij ons geen probleem.

Ons bestuur

Mike Jonkman