Groepen en Arrangementen

Ben je op zoek naar een actief en origineel uitje met vrienden, familie of collega’s? Bij ons kan je terecht voor je vrijgezellenfeest, bedrijfsuitje, een onderdeel van je vriendenweek of misschien wel je kinderfeestje. Waterskiën en wakeboarden is geschikt voor jong en oud, maar ook mensen met een handicap zijn bij ons van harte welkom. Onze locatie is ruim opgezet en heeft een prachtig uitzicht op Enkhuizen en het vaarverkeer in het Krabbersgat.

Hoe gaat het in zijn werk?

Voor je het water op gaat wordt je eerst bij ons clubgebouw opgevangen en krijg je uitgebreide informatie over wat je te wachten staat. We maken groepjes van ongeveer 4 à 5 personen, die samen met elkaar instructies krijgen en met elkaar de boot in gaan. Onze boot heeft een speciale ‘boom’, een gefixeerde stang aan de zijkant van de boot waaraan de beginselen eenvoudig te leren zijn en je eerste meter op het water makkelijker zijn.

Als er één groep op het water bezig is, wordt de volgende groep geïnstrueerd en is dan klaar als de boot weer terug is. Groepen die langer wachten kunnen vanaf de stijger goed zien wat er op het water gebeurd of je kan gezellig op het terras zitten, wat drinken of eten. Na afloop van je sessie, kan je gebruik maken van een warme douche.

Arrangementen

Watersporten en barbecueën gaan heel goed samen. We bieden dan ook voor groepen arrangementen aan met een uitgebreide barbecue. Deze kunnen we tijdens of na de activiteiten houden. Het vlees kopen we in bij de slager en is dagvers om kwaliteit te kunnen garanderen. Uiteraard kunnen we ook een vegetarische variant verzorgen.

Voor de vroege vogels kunnen we ook een lunch of ontbijt met belegde broodjes verzorgen. We hebben 2 varianten; eenvoudig en luxe. De eenvoudige variant is met zachte witte en bruine bolletjes belegt met kaas en vleeswaren inclusief melk en vruchtensap uit pak. De luxe variant is een assortiment van harde en zachte broodjes belegt met kaas en luxe vleeswaren en verse vruchtensap.

Heb je andere wensen? Laat het ons dan weten, er valt altijd iets te regelen.

Voor iedereen?

In principe lukt het bijna iedereen om bij ons binnen 10 minuten op ski’s of een wakeboard achter de boot te kunnen staan. Het vraagt namelijk niet veel kracht. Zelfs voor jonge kinderen is het goed te doen! We hebben hier speciale ski’s voor. Het is vooral belangrijk dat je geen angst hebt en dat je ervan geniet. Er is ook niets om voor te vrezen, want een zwemvest is verplicht en die houdt je altijd boven water.

Voor wie het allemaal te spannend is, we hebben ook een fun-tube, een grote drijvende rubberen band waar je met tot 3 personen achter de boot kan worden voortgesleept.

Ook voor mensen met een handicap hebben wij hulpmiddelen. We horen dit altijd wel graag van te voren, zodat we mensen met de juiste kennis aanwezig hebben.

Hoe lang duurt het?

De duur is uiteraard afhankelijk van de grootte van de groep. Er is een gedeelte wat in groepsverband wordt afgelegd en een gedeelte individueel. Iedere groep (van 4 à 5 personen) doet er 1,5 à 2 uur over vanaf  de instructie in het begin, totdat je je af kan drogen.

Houdt ongeveer rekening met 5 personen per uur plus één uur voor instructies en omkleden. Als voorbeeld; voor 5 personen 2 uur, voor 10 personen 3 uur enzovoort.

Hoe lang sta je dan achter de boot?
Iedereen heeft ongeveer 10 à 12 minuten achter de boot. Het klinkt misschien weinig, maar dat is het zeker niet en vooral als het je eerste keer is. Je moet ook rekening houden met wat spierpijn de volgende dag.

Aantal deelnemers

We kunnen maximaal 5 personen per uur bij ons achter de boot kwijt. Dat komt neer op ongeveer 40 personen op een hele dag. In overleg kunnen we hier iets in aanpassen mocht dit net niet uitkomen.

We kunnen eventueel een extra boot inzetten waardoor we 9 personen per uur kunnen weg draaien. Hier zijn mogelijk extra kosten aan verbonden, die zijn op basis van beschikbaarheid.

Prijzen

Omdat we een vrijwilligersorganisatie zijn kunnen we gunstige prijzen rekenen. De mensen die jullie zullen begeleiden zijn professioneel en ervaren. Door bij ons een uitje te boeken help je bij het voortbestaan van onze vereniging. Hoe groter de groep des te meer korting we kunnen geven.

van 5 tot 10 deelnemers € 30,- p.p.
van 10 tot 15 deelnemers € 28,- p.p.
van 15 tot 20 deelnemers € 26,- p.p.
20 deelnemers of meer € 25,- p.p.

Mocht je kiezen voor een arrangement, dan komen deze kosten er bij

Arrangementen
Barbecue € 17,50 p.p.
Lunch standaard € 10,- p.p.
Lunch lux € 14,- p.p.

Vragen of een offerte?
Vul het formulier hiernaast in en we sturen je een vrijblijvende offerte en gaan we na of we op de door jouw gewenste datum genoeg vrijwilligers beschikbaar hebben. Ook als je een vraag hebt kunt je het formulier invullen, zodat we alle informatie hebben.

Wil je gebruik make van een arragement?