Reviews

Wat vond je van het watersporten bij ons? We horen het graag! Onze vrijwilligers hebben doen hun best jou een leuke dag te bezorgen, zodat jij ook kan genieten van onze sport. Door een review te plaatsen, laat je andere weten of dit voor hun misschien ook een activiteit is die voor hun geschikt is.

Wij zijn een organisatie die geen winst maakt en uitsluitend met vrijwilligers werkt, dus jouw review is voor ons veel waard. We willen je alvast bedanken voor het nemen van de tijd.

Kies hier onder uit het review platform van je keuze, natuurlijk kan je er op meerdere een review achterlaten, graag zelfs!

Namens de hele WSV de Ven Crew

Schrijf je review op Goolge

Dit is wat andere schreven op Google:

Schrijf je review op Facebook

Dit is wat andere schreven op Facebook:

Tripadvisor

Schrijf je review op Tripadvisor

Dit is wat andere schreven op Tripadvisor:

star rating  Fantastische locatie om een dagje op het water door te brengen. Leuke mensen die je goed op weg helpen.

timmeisner
30 March 2018

star rating  Een proefles gehad, gelukkig mocht ik eerst aan en stang, daarna aan de lijn. Wat een top ervaring!!

Sandra I
6 May 2018