Hi deelnemer, graag zouden we je vragen het onderstaande formulier in te vullen. Dan kunnen we je zo snel mogelijk een tijd laten weten.

Error: Contact form not found.

Heb je nog vragen, neem dan contact op met Wibo de Vries
Wibo@wsvdeven.nl
06-20 577 1921

Zo werkt het
Bij aankomt controleren we je gegevens, je krijgt informatie die je nodig hebt voor deze dag. Je krijgt van ons een wetsuit in bruikleen en je kan je dan omkleden. Als je omgekleed bent komt een instructeur je ophalen en waar van je een warming-up krijgt en droog training. Dan ga je met je groepje de boot in en gaan jullie het water op voor het echte werk. Na afloop kan je douche en kan je omkleden en als je wil nog even relaxen op ons terras. Ga niet zomaar weg, we hebben nog een kleinigheidje voor je als herinnering van deze dag.

Het terras met het beste uitzicht van Enkhuizen
Kom je alleen kijken? Je bent van harte welkom! We hebben namelijk het terras met het mooiste uitzicht van Enkhuizen. We hebben koude en warme dranken en een broodje beschikbaar in de kantine.

Foto’s
Normaal gesproken is een ritje in de boot geen probleem, alleen tijdens de open dag proberen we zoveel mogelijk mensen de kans te geven om de sport te proberen. De boot zit deze dag dus vol met deelnemers. Wil je graag een keer mee in de boot kom gewoon een keer langs tijdens onze openingstijden.

De instructeur zal foto’s vanuit de boot maken, (als je hier toestemming voor geeft) worden deze online gepubliceerd en zijn gratis te gebruiken. We kunnen alleen nooit de garantie geven dat er een foto wordt gemaakt, de focus voor de instructeur ligt op de deelnemers en de veiligheid.

Vanaf de stijger kunt je zelf ook foto’s maken, we proberen altijd in de buurt van de stijger een rondje te maken met iedere deelnemer.

Drone opnamen
Wil je vliegen met drone? Meld dit dan even bij de bar. We staan 1 drone tegelijkertijd toe boven ons terrein en water ivm de veiligheid.

Dit staat je te wachten
Bekijk het filmpje hier onder, dit is gemaakt door een deelnemer van vorig jaar. Dan weet je een kleinbeetje wat je te wachten staat.