Watersport op een unieke locatie in Enkhuizen

Welkom bij WSV de Ven. Bij ons kun je watersporten achter een professionele waterski- en wakeboardboot onder begeleiding van ervaren mensen. We zijn een vereniging en werken met vrijwilligers, op deze manier proberen we de sport betaalbaar te houden. Als je mee wil doen aan de wedstrijdsport bieden we  verschillende opleidingen aan, maar ook voor recreatief sporten is iedereen welkom. Wij organiseren ook dagen op onze locatie voor teambuilding, familie- en vrijgezellenuitjes. Breng je een bezoek aan Enkhuizen of West-Friesland? Dat kan je ook uitstekend combineren met deze activiteit op het Ijselmeer.

Diverse sporten

Waterskiën en wakeboarden zijn niet de enige sporten die je bij ons kan doen achter de boot. Er zijn nog veel meer mogelijkheden. Wist je bijvoorbeeld dat je kan golfsurfen achter de boot? En wat wij klassiek waterskiën noemen, bestaat uit verschillende onderdelen zoals slalom, schansspringen en figuurskiën. Ook hebben we ski’s met stoeltjes of andere hulpmiddelen voor mensen met een beperking. Zie hieronder het volledige aanbod en klik voor meer informatie.

Wakeboarden

Maak sprongen op het water en doe trucs

Waterskiën

Met hoge snelheid over het water glijden

Wakeskaten

Spring over het water met een losse plank

Surfen

Golfsurfen op de golf van de boot

Schansspringen

Gebruik een schans om zover mogelijk te springen

Kneeboarden

Op je knieën over het water verschillende trucs doen

Figuurskiën

Verschillende trucs doen op het water op een kleine ski

Gehandicaptensport

Het is met verschillende handicappen mogelijk bij ons te sporten

Funtube

Gegarandeerd lol door te stuiteren op een band over het water

Blootvoetskiën

Op je blote voeten waterskiën op hoge snelheid

Openingstijden

We zijn open van het eerste weekend van april t/m het laatste weekend van oktober. Ieder weekend en de avonden van dinsdag en donderdag.

Zondag Dinsdag en Donderdag*
mei 10:00-14:00 19:00-21:30
juni 10:00-14:00 19:00-22:00
juli 10:00-14:00 19:00-21:45
augustus 10:00-14:00 19:00-21:00
september 10:00-14:00 19:00-20:00**
oktober 10:00-14:00

Prijzen

We zijn een vereniging zonder winstoogmerk, waardoor we prijzen laag kunnen houden en de sport zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen.

Losse sessies

Sessie prijs
Losse sessie €32,50
Leden prijs € 16,50

Voor meer informatie over prijzen, mogelijkheden voor meer rittenkaarten en lidmaatschap, bekijk de prijzen pagina om te zien hoe de kosten precies in elkaar zitten en wat je er voor krijgt.

Contact

Kan je iets niet vinden op onze site? Neem gerust contact met ons op of kom langs tijdens onze openingstijden.
+31 6 39 42 91 36 (Marit)
secretariaat@wsvdeven.nl

Onze locatie:
Markerwaarddijk 200
Enkhuizen

Let op! Niet alle navigatie systemen kunnen onze locatie goed vinden. Gebruik Google Maps voor de juiste route.

Meer contact info

Beoordelingen

We proberen al onze bezoekers een leuke ervaring te geven, dus jouw mening is belangrijk voor ons. Bekijk hier wat bezoekers over ons zeggen: